9 způsobů, jak ukázat zákazníkům, že vám na nich záleží

Podnikatelé obvykle vědí, jak důležité je ukázat zákazníkům, že jim na nich záleží. Spokojená klientela je krví každého podnikání, a je proto nezbytné zákazníkům ukázat, že si jejich přízně vážíte, a že jste odhodláni poskytovat jim ty nejlepší možné služby. V tomto článku najdete devět jednoduchých způsobů, jak svým zákazníkům ukázat, že vám nejsou lhostejní.

1. Posílejte děkovné zprávy

Udělejte si čas a napište osobní děkovnou zprávu každému zákazníkovi, který u vás nakoupil. Tím, že jim projevíte uznání za jejich obchod, jim dáte pocit, že si jich vážíte a oceňujete je. Spoustu času vám ušetří personalizace obchodních sdělení. Umí ji například tento český Outlook CRM.

Zmíněný eWay-CRM využijete i jako software pro řízení projektů. Vyzkoušet si ho můžete zcela zdarma.

2. Rozjeďte věrnostní program

Věrnostní program je skvělý způsob, jak zákazníkům ukázat, že si vážíte pravidelnosti jejich nákupů. Nabízejte slevy, dárky nebo jiné odměny zákazníkům, kteří jsou vašemu podniku věrní.

3. Preferujte personalizované e-maily.

Když posíláte e-maily svým zákazníkům, nezapomeňte zprávu personalizovat. Používejte křestní jména a uvádějte informace o jejich předchozích nákupech nebo zájmech.

4. Rozdávejte vzorky zdarma

Rozdávání bezplatných vzorků vybraných výrobků je skvělý způsob, jak zákazníkům ukázat, že vám na nich záleží. Ukazuje to, že jste ochotni udělat něco navíc a skutečně vám záleží na spokojeném nákupu.

5. Nabízejte záruku spokojenosti

Dejte svým zákazníkům najevo, že si za svými výrobky a službami stojíte – a nabídněte jim záruku spokojenosti.

6. Poskytujte vynikající zákaznický servis

Špičkový zákaznický servis je klíčem k úspěchu v každém podnikání. Ujistěte se, že svým zákazníkům poskytujete rychlé, vstřícné a přátelsky laděné služby.

7. Vyžádejte si zpětnou vazbu

Ukažte svým zákazníkům, že si vážíte jejich názorů tím, že je vždy požádáte o zpětnou vazbu na své výrobky a služby. Kromě toho, že vám to pomůže zlepšit podnikání, dáte zákazníkům najevo, že vám na jejich názoru záleží.

8. Lákejte na slevy a akce

Že si zákazníků vážíte, jim dokážete i pomocí slev. To lze provést prostřednictvím kupónů, speciálních výprodejů nebo věrnostních programů.

9. Navazujte se zákazníky blízký kontakt

Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky i po nákupu. Dáte jim tak najevo, že vám záleží na jejich spokojenosti, a že jste ochotni udělat něco navíc, aby byli se svým nákupem spokojeni.

Mohlo by vás zajímat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *